Tartea filmak benetako istorio bat kontatzen digu, Santiago Ospitaleko (Gasteiz) kanpo-langile bati eta laugarren solairuan covid-19az gaixo dagoen paziente bati 2020ko martxoaren 26an jazoa. Istorio "txiki" bat, humano eta erreala, isolamenduari buruzkoa.