Bi emakume ezezagun: Doroty, 45 bat urteko etxeko langile bat, Erdialdeko Amerikakoa, eta Mari, adinekoa eta gorreria-arazoak dituena; bi emakumeak behartuta egongo dira ezarritako konfinamendua elkarrekin igarotzera, koronabirusa heda ez dadin.