Gorrotoz beteriko iraganeko urteak, itxi gabeko zauriak eta berrartu gabeko maitasunak. Covid-19arekin eta konfinamenduarekin ate atzeko arerio gisa, María Luisa eta Mai ama-alabek elkarrekin igaroko dute gau oso bat.