Nara youtuber gazte bat da, eta ez da bere gelatik ezertarako irteten. Nahi duelako bizi da isolatuta eta Interneten ematen du bere konfinamenduaren berri, mundu-pandemia batek guztiak etxean geratzera behartzen dituen arte.