Gaueko txanda luze baten ondoren, Amparo, bi seme-alaba dituen ama ezkongabea, etxera itzuliko da, baina seme-alabak ez daude han. Laster jakingo du Elías semea armadak errekrutatu duela, eta frontera bidaliko dutela, mugatik gertu dagoen gerra-eremu arriskutsu batera. Semearen patuak argia dirudi. Elías frontera joan baino egun bat lehenago, Amparok semearen artxiboak aldatu eta handik ateratzea eskainiko dion gizon batekin harremanetan jartzea lortuko du. Ia besterik ezer ere ez duela, Amparok denboraren aurkako lasterketa bati ekingo dio semea askatzeko, ustelkeriazko gizarte batean.