Justiziak Blanco baskula bat darama eskuan, nagusi onak langileei esan ohi dienez.
Blanco enpresak balantza industrialak sortzen ditu, baina fabrikarako sarbidean dagoena, bi platereko modelo zahar bat, okertuta dago. Hiriburutik urrutiko hiri txiki baten aldiri industrialean kokatua, Báculas Blancok hamarkada ugari eman ditu saltoki handietarako balantza industrialak sortzen, ibilgailuak eta abereak pisatzeko.
Blanco, enpresaren jabea, pozik dago, negozioa ondo baitoakio: probintziako gobernuak enpresa-bikaintasunari eman ohi dion sari bat jasotzear daude. Batzorde batek edozein unetan bisita egingo diela espero dute, eta dena prest utzi behar dute ordurako.
Alabaina, langileekin dituzten arazoek kolokan jarriko dute gauzen norabide egokia. Nagusi ona arazo horiek edonola konpontzen saiatuko da: galdutako oreka berrezartzeko, edozer gauza egingo du.