Jina da kreditu-txartelen enpresa bateko bezeroei arreta emateko zentroko langilerik onena. Harreman estuak saihestu nahian, bakarrik bizitzeko eta lan egiteko erabakia hartu du. Jina eroso sentitzen da bere bizimodu bakartian, baina egun batean, bizilagun gogaikarri bat hurbiltzen saiatuko zaio, eta hortik egun gutxi batzuetara hilda agertuko da bizilagun hori. Ordutik aurrera, bizitzatik aldendu zituen pertsona asko gogaitzen hasiko zaizkio: aita, amaren herentziagatik jazartzen ari zaiona; Sujin, lankide berri nekagarri baina atsegin bat; eta Seonghun arduragabea, bizilagun berria.