Preso bat Txinako ipar-mendebalde suntsituko lan-esparru batera bidali dute Txinako Iraultza Kulturalaren garaian. Asmamena baliatuta, eta alaba −film batean filmatu dutena− ikusteko xede bakarrarekin, handik atera eta gertuko herri bateko zinema-aretora ihes egitea lortuko du. Han film-zinta hori aurkitu eta bereganatzea espero du. Alabaina, emakume eskale batekin gurutzatuko da; emakumea film-karrete bera lortzeko ernegatuta dago eta lapurtzea lortu du. Bitxia bada ere, objektu misteriotsu hori, bi pertsonaiek arrazoi ezberdinengatik irrikatzen dutena, ustekabeko adiskidetasun baten eragile bihurtuko da.