Europako bazterren batean, XX. mendearen erdialdean. Albertek Mia zaintzen du, izotzezko hortzak dituen neskatoa. Mia ez da inoiz irteten bere apartamentutik eta leihatilak itxita egoten dira beti. Telefonoak maiz jotzen du eta Nagusiak neskaren ongizateaz galdetzen du. Egun batean Albertek neskatoa prestatu eta irteteko jarraibideak jasotzen dituen arte...