Álex Ventura, esperientziarik gabeko diplomazialari gazte bat, sinesmen guztiak kolokan jarriko dizkion misio baten buru bihurtuko da: Frank Wildek –urpeko ondare komuna arpilatzetik bizi den abenturazale batek– ostutako urpeko altxorra berreskuratzea. Álexek bere bizitzako abenturari ekingo dio Lucía (aiurri biziko funtzionarioa) eta Jonas Pierce (abokatu iparramerikar bikaina) lagun dituela, eta maitasuna, adiskidetasuna eta sinesmenekiko konpromisoa zein garrantzitsuak diren ulertuko du. Sei kapituluko telesaila.