Julia bere jaioterriko auzora itzuliko da, iruzur bat era urte batzuk igaro ondoren. Alabari aitarekin bizitzera joaten uzteko baimen bat sinatzera itzuli da, baina, batez ere, han utzi zuen dirua berreskuratzera, arazo asko konpontzeko dirua behar baitu. Iraganera itzultze hori ez da espero zuen bezalakoa izango.