Lucien XIX. mendeko Frantziako poeta gazte ezezagun bat da. Itxaropen handiak ditu eta bere bidea jorratu nahi du. Jaioterriko inprenta familiarra utzi eta bere mezenasen eskutik Parisen saiatuko da aurrera egiten. Hiri zoragarri horretan berehala abandonaturik, gazteak irabaziaren eta itxurakeriaren menpe dagoen mundu baten atzealdean zer gertatzen den jakingo du. Dena eros edo sal daitekeen giza komedia bat: bai arrakasta literarioa, bai prentsa; nola politika, hala sentimenduak; ospeak nahiz arimak.