Siegfried Sassoon gizon konplexua izan zen. Bizirik irten zen I. Mundu Gerran borrokatzearen izuetatik; dominarik ere irabazi zuen bere ausardiagatik. Baina itzuli zenean gogor kritikatu zuen bere gobernuak gerran jarraitzeko harturiko erabakia. Sassoonen poesia mendebaldeko frontean izandako esperientzietan inspiratu zen, eta, azkenean, bere garaiko gerra-poeta nagusietako bat izan zen. Miretsia izan zen Londresko literatura- eta agertoki-giroetan, eta hainbat gizonarekin izan zituen harremanak, bere homosexualitatea onartzen saiatzen zen bitartean. Aldi berean, gerraren izugarrikeriak hautsita, salbazioa bilatzerantz bideratu zuen bere bizi-bidaia: ezkontzaren eta erlijioaren onespenean saiatu zen topatzen. Mundu hautsi batean, bake-bila eta bere burua onartu nahian dabilen gizon nahigabetu baten istorioa. Eta horrek egungo mundura eramaten gaitu, modu nabarmen askoan eraman ere.