Yvan De Wiel Genevako bankari pribatua da. Argentinara joan da, diktadura-garaian, bazkide bat ordezkatzera, bazkide hori, oso zurrumurru kezkagarrien eraginpean egonik, bat-batean desagertu delako. Areto, igerileku eta lorategi erosoetan, urrutiko duelu bat piztuko da bi bankariren artean, eta metodo desberdinak baliatzen badituzte ere, berdin-berdin hartuko dute parte biek kolonizazio zuhur baina gupidagabe batean.