Hilda Concepción herrian bizi den emakume bakartia da. Nahita, ingurune hurbileko pertsonekin harreman afektibo oro hautsi du. Bizitza eten egingo zaio abisatzen diotenean semea hainbat urteren ostean bisitan etorriko zaiola. Horrela, etxea eta azken urteotan gain behera erori zaion itxura pertsonala hobetzeko prestaketak egiten hasiko da. Baina, eguna iristear dagoela, semeak bisitaldia bertan behera utzi eta atzeratu egingo du, noiz arte zehaztu gabe. Orain, iraganean eman beharko du Hildak uda.