Yusuke Kafuku antzerki-antzezle eta -zuzendaria da. Oto antzerkigilearekin ezkonduta dago. Senar-emazte zoriontsuak dira, baina bat-batean Oto desagertu egingo da sekretu bat atzean utzita. Hortik bi urtera, Yusukek antzoki bateko zuzendari-lanpostua onartu eta Hiroshimara joango da autoz. Misaki txofer pertsonala ezagutuko du han, emakume isil bat. Elkarrekin denbora asko ematen dutela, Yusuke konturatuko da gauza ugari ez zekizkiela.