Denbora igarotze hutsak eragin zion asaldura zela-eta, Charlotte Gainsbourg beste modu batean ikusten hasi zen bere ama Jane Birkin, ordura arte ikusten zuen moduaz bestela, eta ama-alabek gainditu egin zuten elkarrenganako zuhurtzia-sentimendu hura. Kameraren bidez, Charlotte Gainsbourgek eta Jane Birkinek zintzotasunez hitz egiten diote elkarri, ama-alaben arteko harremana garatzeko lekua utzita.