Vicenta Bravok kartak irakurtzeko eta pertsonen etorkizuna argitzeko dohain berezia du. Arazoak dituzten eta irtenbide bila joaten zaizkion pertsonak hartzen ditu Vicentak egunero etxean. Vicenta bakean bizi da semearekin, baina semeak Kubatik alde egitea erabakiko du halako batean, eta dena bertan behera erortzen hasiko da. Vicenta ez ga gai izango krisi horretatik irteteko eta inguruan gertatzen ari dena ikusteko. Orduan, agidanez denek fedea galdu duteneko herrialde baten barnealdera bidaiatzea erabakiko du.