Habana, 1971ko udaberria. Heberto Padilla poeta aske utzi berri dute, eta idazle kubatarren gremioaren aurrean agertu da. Bertan, "bihotzetiko autokritika" bat egingo du: iraultzaren aurkako agentetzat jotzen du bere burua, eta konplizitatea leporatzen die han diren lankide askori, hala nola bere emazteari. Duela hilabete bat, Kubako estatuaren segurtasunaren aurka egitea egotzita atxilotu zutenean, mundu osoko abangoardia intelektuala mobilizatu zuen, eta denen artean gutun bat bidali zioten Fidel Castrori, poetaren askatasuna eskatzeko, obra poetikoaren bidez desadostasuna adieraztea izan baitzen haren bekatu bakarra. Idazlearen erreduntasun-aitorpena lehen aldiz erakusten zaie ikus-entzuleei grabazio baten bidez, eta aitorpen horrek markatzen du, hain zuzen, Gabriel García Márquez, Julio Cortázar, Mario Vargas Llosa, Jean-Paul Sartre, Jorge Edwards eta Fidel Castroren testigantzak biltzen dituen istorio honen ildo narratiboa.