Pierre arkitektoak trafiko-istripu bat izan du. Ziztu bizian irten da ibilgailutik, eta, ia konorterik gabe eta errepidearen ondoan dagoela, iraganean bizitakoa gogoratzen du: Hélène –utzi nahi zuen neska gazte bat–, Catherine –emazte ohia– eta bere semea.