Estatu Batuetako kartzela batean droga-trafiko eta -kontsumoagatik bost urte igaro ondoren, Bruno Frantziara itzuli da, aitaren etxera. Egoera jasanezin bihurtuko da berehala, aitak leporatu egiten baitio amaren heriotza, Bruno atxilotu zutenean jazoa.