Nelly gazteak, dibortziatzen eta sosik gabe, topo egingo du Pierre Arnaudekin, adineko gizon aberats eta erretiratu batekin. Pierre bere memoriak idazten ari da eta Nellyri horiek transkribatzeko proposatuko dio.