Brasil, 2022. São Pauloko landa-eremu urrun batean, ikatz-fabrika baten alboan bizi den familia batek atzerriko gonbidatu misteriotsu bat ezkutatzeko proposamena onartu du. Etxea laster bihurtzen da gordeleku, ustezko gonbidatua oso bilatutako drogaren burua baita. Senar-emazteek eta semeak arrotz horrekin batera bizitzen ikasi beharko dute, nekazari-errutina aldatu ez zaielako plantak egiten dituzten bitartean.