Aitaren deshobiratzea filmatu ondoren, Juanek bideo batzuk aurkituko ditu, aita maisu eta sindikalista zenean egin ohi zituen ibilbideetan grabatuak. Juanek haren jaioterria zeharkatuko du aurkitutako irudiei jarraituz, Kolonbiako indarkeria-garaietako batean erail zuten aitaren oroitzapenen bila.