Duela 20 urte, gazteak zirela, hiru lagun erronka bat buruan zutela elkartu ziren: Uruguaiko herri txiki bateko hondartzan 50eko hamarkadakoak bezalako hondartza-ostatu bat eraikitzea. Sinpletasun eta zintzotasun hutsa. Lastoz eta egurrez egindako etxalde bat Ozeano Atlantikoaren ertzean. Bertan den-denen istorioak elkartzen dira: argentinarrak, uruguaitarrak, burbinak, abitxoi-txikiak, Pedro Figari margolari handia, arrantzaleak, ardo onak, Francis Mallmann eta beti sua, topa eta adiskidetasuna, abiapuntu eta helmuga gisa.