25 urte zituela, Qinghe Shenzendik bere jaioterri itxuraldatura itzuli zen, eta negozio bat hastera bultzatu zuen horrek. Amonarekin landan ematen dituen egunetan, Qinghek etxe zahar horretan jazotakoa gogoratzen du. Gazterik hil zitzaion aita gogoratzen du, berriro ezkondu zen ama barkatzen du, eta kontsolamendua aurkitzen du bi lagunekin.