Mibu gure garaiko jatetxe garrantzitsuenetako baten ateak irekitzen dizkigun film dokumentala. Japonia klasikoa Tokioko abangoardia kosmopolitarekin baterazen duen leku batean ezkutaturik, Ishida senar-emazteek beren istorioa kontatzen digute eta ikus-entzuleekin partekatzen dituzte beren inspirazio-iturriak. Hori guztia Mibuk ukitutako munduko sukaldari handienetako batzuek kontatua: Ferran Adrià, José Andrés, Massimo Bottura, Joan Roca, Andoni Aduriz, Oriol Castro eta Albert Raurich.