Tsutomu bakarrik bizi da mendietan, entseguak idazten eta landatzen dituen barazkiekin eta muinoetan biltzen dituen perretxikoekin zen janaria prestatzen. Zorionez, bere errutina aldatu egingo da atsegin duen Machiko bere editoreak bisitatzen duenean. Tsutomuk pozik dirudi bere eguneroko bizitzarekin. Bestalde, oraindik ez ditu emaztearen errautsak barreiatu, nahiz eta 13 urte lehenago hil zitzaion...