Virgilio Martínez sukaldari hutsa baino askoz gehiago da, artista bat da. Liman (Peru) duen Central jatetxea hamarkadako onena da Latinoamerikan, bigarren onena munduan; bere emazte Pía León munduko emakumezko sukaldari onentzat jo zuten 2021ean. Alabaina, chefaren inspirazioa, ikerketa-lana eta sorkuntzak aitorpen horietatik askoz ere haratago doaz: Virgilio Peruko eskualde guzti-guztietako esploratzailea da eta "desnibeleko mundu" kontzeptu iraultzailea (lur-goraguneetan oinarrituta egonik egungo munduan toki-gastronomia ikusteko modua betiko aldatu zuena) sortu zuen.