Elkar ezagutu zutenean, Sara Françoisekin bizi zen, Jeanen lagun onenarekin. Orain, Jeanek eta Sarak elkar maite dute, eta 10 urte daramate elkarrekin bizitzen. Egun baten, Sarak François ikusiko du kalean. François ez da konturatuko, baina Sarak bizitza bat-batean alda dakiokeela sentituko du. Aldi berean, François, lehen aldiz hamar urtean, berriz jarriko da harremanetan Jeanekin, eta berriz ere elkarrekin lan egitea proposatuko dio. Une horretatik aurrera, denek kontrola galduko dute.