D'Ortagnan, mutil oldartsu eta xaloa, Parisera joango da bere ametsik handiena egia bihurtzeko: bere Maiestatearen Mosketxakurren kidegoarekin bat egitea. Adiskidetasun, ohore, justizia, akzio eta, batez ere, komedia ugariz beteriko abentura.