Iris eta Ariel 17 urteko neba-arreba bikiak dira eta amarekin eta Lía haurride txikiarekin bizi dira molusku eta narrastiz betetako uharte harritsu batean. Nerabeak kontinentetik isolatuta hazi dira, intimitate komunaren mugak gainditzen dituen anaiarteko harreman batean, eta naturarekin duten harremana transzendentala da. Ozeanoaz haraindi sumatzen duenaren bila, Irisek uhartea utzi eta hirira joatea erabakiko du. Merkataritzaguneek, zaratak, kanpoan den aita bilatu nahiak, haurride bikiarengandik banantzeak eta ama ez egoteak zehazten dute haurrideenganako maitasunak eta naturan duen nortasunak duten garrantzia.