Tahiti uhartean (Polinesia Frantsesa), De Roller (Errepublikako goi-komisario eta Frantziako Estatuaren ordezkaria) gizon kalkulatzaile eta jokamolde akatsgabekoa da. Harrera ofizialetan zein legez kanpoko establezimenduetan, etengabe hartzen die pultsua edozein unetan haserretzeko arriskua dakarten tokiko biztanleei. Eta are gehiago zurrumurru bat finkatzen denean: agidanez, itsaspeko bat ikusi da, eta haren presentzia fantasmala, beharbada, Frantziako entsegu nuklearrak berriro hasiko direlako seinale da.