Raphi pertsona gaztea, androginoa eta naif samarra da. Olerkiak idazten ditu eta bere ametsetako printzearekin maitemintzea du amets. Bere jaioterritik Bartzelonara joan zen bizitzera, eta han errealitatea oso urrun dago imajinatzen duen bezalakoa izatetik. Genero-disforiaren diagnostikoa jaso eta bidaia nekez bat hasiko du bere benetako nortasuna onartzeko. Medikuak, lankideak, trans lagunak, queer artistak eta aplikazio bidez ezagutzen dituen gizonak: denek emango dizkiote aholkuak, baina denborak eta bizi-esperientziak bakarrik lagunduko diote Raphiri bere lekua aurkitzen munduan.