Sor Marina oso moja ezohikoa da eta El Parralera –ixteko arriskuak dagoen ikastetxe batera– iritsiko da 1994ko udan. Iristean, haurrak erabat deskontrolatuta daude. Familiarik gabeko mutilak dira eta bihurrikeriekin egingo diote harrera emakumeari, Marinak dena aldatuko duen ideia bat izango du: futbol-talde bat osatzea. Bi mojak lagunduta (Angelines xaloa eta hauskorra, eta Tatiana basati baina onbera), benetako familia baten antzeko zerbait sortuko du. Urte batzuk geroago, Valdok, mutiletako batek, debuta egingo du Real Madrideko lehen taldean.