Olivia Brontë zinema-izarra Suitzara joango da, moda-aldizkari garrantzitsu batekin argazki-saio bat egitera. Han Tristán del Valekin egingo du topo, urte batzuk lehenago ezagutu zuen filosofo espainiar batekin. Berriro elkartzeak iragana berrikustera eramango ditu biak, eta aukeratu zuten bideak nora eramaten dituen galdetzera.