Emilio eta Rosak familia perfektua sortu dute. 70eko hamarkadan, Kanarietako leku hutsen batean, bost alabenganako maitasunez beteriko etxe bat eraiki zuten; alabek gaztelaniazko lore-izenak dituzte: Lis, Iris, Melisa, Lila eta Dalia. Han, euren herrialdean atzean utzitako zibilizaziorik eta bizitzatik isolatuta, euren paradisu bereziaz gozatzen dute, mundu osotik bereiz. Kanpoko mundua arriskutsua da familiarentzat, eta euren familian nahasiz gero, familia suntsituko luke beharbada. Emiliok eta Rosak baino ez dakite hori. Horregatik daramate bizitza osoa alabei sekretu izugarri bat ezkutatzen.