1942ko urtarrila. Polonia osoko 400.000 juduk urtebetetik gora daramate naziek ezarri dien ghetto estu batean sartuta hiriaren erdian. Hesitik kanpo, bizitzak aurrera jarraitzen du. Barruan, bertako biztanleek bizirik irauteko borrokatzen dute. Alabaina, adreiluzko horma altuak ez du aktore juduen talde baten sorkuntza gelditzea lortuko; hala, neguko gau hotz-hotz batean komedia musikal bat antzeztuko dute Fémina antzokian. Ikus-entzuleek barre egiten dute eta hunkitu egiten dira maitasun-istorio bat ikustean. Bizi duten egoera latza une baterako ahazten dute. Atzealdean, aktoreek hil edo biziko dilema bati egin beharko diote aurre, emanaldiaren ondoren ihes egiteko aukera suertatzen zaienean.