Bizitza osoa hainbat zentrotan eman ondoren, aniztasun funtzionala duten Bartzelonako lau emakume La Barcelonetarako bistak dituen etxebizitza tutorizatu batean bizi dira. Marga, Nati, Patri eta Angels eurei galdetu gabe nolakoak izan behar duten jada erabaki duen mundu batean euren benetako nortasunaren bila dabiltza. Independentzia lortzeko duten modua halako pertsonentzat ezarritako arau guztiekin talka egiten hasiko da, baina arau horiek bete egin beharko dituzte pisuan elkarrekin bizitzen jarraitzeko.