Dolores emakume sendo eta bakartia da, bere ama ero eta gaixoa zaintzera baztertua. Txakur zauritu bat zerutik bere etxeko zabaltzara erortzen denean, bat-batean aterako da protagonista bere ohiko bizitzatik. Adiskide berri horrekin, Doloresek bere monotoniari irtenbide bat aurkitu eta bere alde basatia onartuko du.