Sumit eta Priyankak elkarrekin maitemindu direlako ihes egingo dute. Konfinamenduak eragindako zailtasun ekonomikoen ondorioz, jaioterrira itzuli beharko dira. Priyankak Sumit uzteko eta bere aita kontserbadorearen etxera itzultzeko asmoa du. Sumit ez da ezertaz jabetuko eta denbora galtzen arituko da. Egilearen lehen lana.