Joyce Carol Oates egilearen bestseller eleberrian oinarritua, Blonde filmak ausardiaz irudikatzen du Hollywoodeko ikono hilezkorrenetako baten bizitza, Marilyn Monroerena, hain justu. Izarrak izandako haurtzaro ezegonkorra (Norma Jeane gisa), izar bihurtzerainoko bilakaera eta harreman erromantikoak jorratzen ditu Blonde filmak, bere nortasun publikoaren eta pribatuaren arteko zatiketa zabaltzeaz gain.