Munduak bere inguruan biratzen duela sinetsita bizi da Kira nerabea. Sobietar Batasuneko azken urteetan Ukrainan jaioa eta hazia, etorkizuna aurresangarri eta arazorik gabeko gisa ikusten du. Baina sentipen hori laster desagertuko zaio. Halako batean, aitak maitalea duela eta amak badakiela baina ezer esatea nahiago duela jakingo du. Kiraren familia Sobietar Batasunarekin batera hasiko da desegiten, eta ezagutzen zuen mundua irreala iruditzen hasiko zaio gazteari. Kira maitasunaren eta etorkizunerako itxaropenen bila dabil, baina imajinatu ezin zuen bide ilun batean ari da sartzen.