Malenari Falopioren tronpen lotura egin zioten harreman bortitz baten ondoren, eta Mexiko hirira ihes egin zuen bizimodu hobe baten bila, baina ezkontide ohia geratu zen seme-alaben zaintzarekin, Malenak bortitz aurka egin bazion ere. Orain beste bikotekide bat du eta bere ametsetako etxea amaitzen ari da, non bere familiarekin eta izan nahi duen haurtxoarekin biziko den. Jakintsu eta helduagoa, in vitro ernalketa behar du haurdun geratzeko. Etxe-langile gisa zuen lana utzi eta bere lurraldera itzuliko da negozio bat sortzeko eta beti amestu zuen familia eratzeko. Seme-alabak abandonua sentitzen dute, eta mortifikatu egiten dute Malena horregatik; bikotekideak utziko duela mehatxu egiten dio ugalkortasun-tratamenduak huts egiten badu. Guztiak batu eta bere ametsak egia bihurtu ahalko al ditu?