David bere jaioterrira itzuliko da, Brasilera, film bat zinema-jaialdi batean aurkeztera. 2020ko martxoaren erdialdea da, eta covid-19a Brasil osora hedatzen hasi da. Gobernuak konfinamendua agindu eta Davidek itzultzeko erreserbatuta zuen hegaldia bertan behera utziko dute. Davidek ez du non geratu eta aitaren –Gerardoren– etxera joan beste erremediorik ez du izango. Badira ia hamar urte ez diola bere aita xelebreari hitz egiten, eta David haren pisuan bizitzen hasten denean gauza bitxiak hasiko dira gertatzen.