Sandra ama ezkongabea da, bere seme nerabearekin bizi da eta segurtasun-zaindari gisa egiten du lan. Goiz batean, beste autobus-ibilbide bat hartu eta zaintza-puntu berri batera iristean, Javier ezagutuko du, ibilgailuaren gidaria. Ibilbide berean kointziditzen hasiko dira, eta emakumea erakarpen handia hasiko da sentitzen. Amodiozko istorio bat izaten hasiko dira. Lanaldi neka-nekagarrien artean, aisialdi-une batzuk ere baditu Sandrak lankideekin. Protagonistak, bere bizitza intimoa aurrez aurre duela, ama baino askoz gehiago dela ulertuko du eta askatasuneranzko bideari ekingo dio bere desio-esperientzia propioaren bitartez.