Bizitza osoa etxe-langile gisa lanean eman ondoren, Justinak Argentinako La Pampa probintzian kokatutako etxe handi bat jasoko du oinordetzan bere nagusi ohiarengandik. Baldintza bakarra etxea inoiz ez saltzea da. Etxea erortzen ari dela, eta etxabereak salduz doazen heinean, Alexia, Justinaren alaba, hirira itzultzeko prestatzen ari da. Filmak ama-alabek elkarrekin emango dituzten azken hilabeteak islatzen ditu, salbaziorako promesak eskaintzen dituen maitagarri-ipuin gazi-gozo baten bidez.