15 urte atzerrian eman ondoren, Amanda etxera itzuliko da Martinekin, bere bikotekide frantziarrarekin, familia-etxalde handira, Brasil hegoaldeko lautada amaiezinetan kokatutako herri ezkutu batean. Amandaren aita koman dago, eta etxaldeko langileekiko tentsioa gero eta handiagoa da. Ondoko herriko doktore bakarra Helô da, auzokideak zaintzen jardun behar izan duen emakume gazte bat. Lur-jabea laster hilko denez, Amanda, Martin eta Helô etxaldearen jabeen eta langileen arteko itun asaldagarri baten epizentroan egongo dira.