Dibortzio-prozesu isil baten erdian, Isabelek hiria utzi du bere bi seme-alabekin, familiaren landetxe abandonatura joateko. Laster jakingo du bere neskamearen ahizpa, María, desagertu egin dela. Isabelek Maríari laguntza eskaini eta isileko itun bat ezartzen dute bi emakumeek desagertutako ahizpa aurkitzeko. Bitartean, Roberta, ikerketaren ardura duen polizia, semea karteletatik atera nahian dabil. Eremua nahastuta eta arriskuan dago, baina inguruabar horiek gorabehera, patuaren aurreko erabakiak bere horretan dirau.