Artxiboko materialaren bidez, 2000ko hamarkadaren hasieran New York hirian zegoen musika-jokalekurako bidaia sakon bat. Irailaren 11aren testuinguruan eta politikaren, teknologiaren eta kulturaren alorretan gertatzear zeuden mugimendu sismikoetatik kanpoko mundu batean, Meet Me in the Bathroom filmak rock’n’rollaren azken aro erromantiko handiaren historia kontatzen digu, garai bat markatu zuten musika-talde batzuen ikuspegitik: The Strokes, LCD Soundystem, Yeah Yeah Yeahs eta Interpol.